piatok 17. augusta 2012

Preklad piesne Te daré mi corazón


Maite Perroni - Dám ti svoje srdce

Existuje je niečo, čo máš vo svojom pohľade
Čo vidím v tvojich očiach ma jednoducho odzbrojuje
Čo trocha, trošička otvára moju dušu, aj keď som sa ju snažila zavrieť
To mi pripomína, že môžeš navždy žiť vo mne

Existuje niečo, čo skrýva tvoj úsmev
Ktorý aj bez dotyku ma nežne hladí
Ktorý ma napĺňa vždy ilúziami
A robí ma zamilovanou každú sekundu do teba viac

Tentokrát nebudem dbať na dôvod
Budem ťa milovať každú sekundu tohto a všetkých mojich životov
Naplním tvoje rána ilúziami
Kúsok mesiaca ti dám každý deň

Dám ti svoje srdce

Ty, ktorý vieš všetky moje tajomstvá
Ktorý máš všetky kľúče od mojich pocitov
Ty vyriešiš moje hlavolamy
Hráš sa so všetkými mojimi kúskami a učíš ma cítiť

Tentokrát nebudem dbať na dôvod
Budem ťa milovať každú sekundu tohto a všetkých mojich životov
Naplním tvoje rána ilúziami
Kúsok mesiaca ti dám každý deň

Dám ti svoje srdce

Ty, ktorý sa objavuješ vo všetkých mojich snoch
Keď nie si po mojom boku, objímam tvoju myseľ
Ty, ktorý ma neopúšťaš v žiaden moment, si všetko, čo chcem
Nič nebude tak ako doteraz


Tentokrát nebudem dbať na dôvod
Budem ťa milovať každú sekundu tohto a všetkých mojich životov
Naplním tvoje rána ilúziami
Kúsok mesiaca ti dám každý deň

Dám ti svoje srdce
Dám ti svoje srdce
Dám ti svoje srdce












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára