pondelok 23. apríla 2012

BLÍŽI SA ZÁVER NAKRÚCANIA FILMU "EL ARRIBO DE CONRADO SIERRA"

Po 6 týždňoch nakrúcania, herečka a speváčka Maite Perroni dokončuje natáčania filmu "El Arribo de Conrado Sierra" a začne sa naplno venovať svojej novej telenovele "Cachito de Cielo" vedľa Mane de la Parra a Pedra Fernándeza.

,,Tento týždeň som strávila v Tlaxcale a robila som na posledných scénach k filmu. A už tento pondelok som sa môžem naplno zapojiť do natáčania telenovely," povedala novinárom Maite Perroni.

Maite povedala o filme, že to bol pre ňu skvelý zážitok, hlavne obdobie, o ktorom sa film točil, obdobie roku 1945. ,,Predstavujem Ninfitu a príbeh sa točí okolo 6 žien, ktoré sú láskou frustrované. V tej dobe to tak bývalo, že dievčatá sa starali o svojich rodičov a nikdy sa nezamilovali. Ale rozbijú sa tieto vzory a padnú do lásky s mužmi. Moja postava má v úmysle bojovať o lásku svojho života a nič viac ju nezaujíma. Dej sa zameriava na témy ako náboženstvo, homosexualita a rasizmus," povedala Maite.

Bývala členka RBD povedala, že keď jej dali túto ponuku, neuvažovala a hneď ju prijala. ,,Je to neuveriteľný príbeh, zachytáva tradičné Mexico v roku 1945, s verejnosťou zdieľame tradície, jedlo, vôňu, pocity, zvyky a vášnivý život šiestich žien. Divák môže oceniť naše korene a kultúru," vraví Maite.

,,Mám rada svoju prácu, rada robím to, čo robím a chcem sa realizovať v telenovele, v divadle, aj vo filme. Nechcem byť súčasťou streotypov, chcem rásť vo všetkých oblastiach, v iných časoch," dodala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára