utorok 7. augusta 2012

Maite krstnou mamou reštaurácie


Priateľ Maite Perroni, Mane de la Parra, si splnil svoj sen a tento víkend v prístave Veraczruz otvoril svoju reštauráciu. Miesto ma unikátny názov - La Jarochita.

Mane de la Parra mal dve špeciálne krstné mamy - svoju priateľku Maite Perroni a svoju sestru Alondru de la Parra. 

,,Všetci sme sem prišli, aby sme mohli spoznať jeho novú reštauráciu - La Jarochita. Obdivujem Maneho každý deň, som veľmi hrdá na neho a je v tom stále viac lásky, pretože keď obdivuješ osobu, ktorú miluješ, láska stále narastá," povedala Maite Perroni.

Aj Alondra de la Parra je hrdá na svojho brata: ,,Som veľmi hrdá na neho a som tu, aby som ho podporila."

Na druhej strane Maite Perroni si pochvaľuje svoju telenovelu Cachito de cielo. ,,Je to tak, príbeh sa upravuje, som veľmi šťastná, pretože každý deň experimentujeme s týmto príbehom, novými spôsobmi prezentujeme lásku, našťastie ľudia veľmi rýchlo pochopili dynamiku príbehu, ktorý je komédiou, ale zároveň je to aj milostný príbeh a ľudia sa chcú baviť," dodala Maite. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára